Thursday, July 15, 2010

付出的爱



每当我想起你宝贵十架
为了我的过犯你受刑罚
为了我得医治你受鞭伤
为了我得救赎付上代价

每当我想起你牺牲的爱
我要 高举双手献上敬拜
我的心要不停献上感谢
主耶稣你为我做的一切

尊贵羔羊 配得我赞美
荣耀君王 配得我尊崇
再 次献上赞美祭 我灵向你歌唱
感谢主你为我付出的爱

no matter how many times i listen to this
song, it never fails to still my heart and stand
in awe of what God has done. How awesome
is He... Thank you Lord for that sacrificial love.

No comments: